Proin gravida nibh vel velit auctor aliquet. Adenean sollicitudin, lorem quis bibendumi auctor, nisi elit consequat ipsum, necun sagiti tis sem nibh id elit. Duis sed odio sit amet nisi elit conseq sequat ipsum elit.

E-veikala lietošanas noteikumi

Interneta veikala lietošanas noteikumi

Šie Lietošanas noteikumi ir neatņemama distances līguma sastāvdaļa, ko puses, pamatojoties uz klienta pasūtījumu, noslēdz mūsu tiešsaistes tirdzniecības vietā https://trofeja.lv. Lietošanas noteikumos ietvertie pienākumi ir obligāti. Šo Lietošanas noteikumu pārkāpšana var veidot pamatu distances līguma izbeigšanai. Līgums ir spēkā neierobežotu laika periodu.

Veicot pasūtījumu, klients apliecina, ka ir izlasījis, sapratis un piekrīt https://trofeja.lv Lietošanas noteikumiem. Klientam nav atļauts pasūtīt preces no https://trofeja.lv, ja klients nav izlasījis un piekritis Lietošanas noteikumiem.

Termini

Trofeja  – interneta veikala https://trofeja.lv īpašnieks ir SIA “Zeija”, reģistrācijas Nr. 40203022303, juridiskā adrese: Rīga, Krišjāņa Valdemāra iela 106 – 97, LV-1013kas piedāvā un pārdod preces klientam savas saimnieciskās darbības laikā saskaņā ar šiem lietošanas noteikumiem;

Klients – fiziska vai juridiska persona, kas pasūta preces https://trofeja.lv, kura ir sasniegusi 18 gadus vecumu un kurai ir neierobežota tiesībspēja, lai varētu stāties līgumattiecībās ar SIA “Zeija”

Piegāde – klienta pasūtīto preču piegāde uz adresi, kas ir norādīta klienta pasūtījumā;

Rīga un pierīga – Rīga, Kalngale, Carnikava, Garciems, Garupe, Kadaga, Baltezers, Ādaži, Līči, Upeslejas, Mežezeri, Annuška, Ulbroka, Upesciems, Sunīši, Langstiņi, Mucenieki, Salaspils, Krogsils, Baloži, Olaine, Ķekava, Medamciems, Jaunolaine, Jaunmārupe, Mārupe, Tīraine, Mežāres, Babīte, Sēbruciems, Piņķi, Beberi un Babīte.

Pasūtīšana

1.1. Veicot pasūtījumu Klientam ir jāsniedz šāda informācija: vārds, uzvārds, telefona numurs, epasta adrese un precīza piegādes adrese.

1.2. Veicot preču pasūtīšanu Klients ir atbildīgs par patiesas un pareizas informācijas sniegšanu.

1.3. Paziņojumi par pasūtījuma izpildi (piemēram, pasūtījuma apstiprinājums, rēķins, pasūtījuma atcelšana, u.tml.) Klientam tiks nosūtīti neatkarīgi no tā, ka izvēlējās nesaņemt paziņojumus un piedāvājumus, jo šie paziņojumi ir nepieciešami pasūtījumu izpildei un Klienta informēšanai par pasūtījuma statusu.

1.4 Klientu personas dati tiks izmantoti pasūtījuma veikšanai un piegādei, rēķina dokumentācijas sagatavošanai, pārmaksātā daudzuma un atpakaļ nosūtīto preču summas atmaksai, finanšu saistību administrēšanai un citām saistībām, kas izriet no šiem Lietošanas noteikumiem un distances līguma, kā arī citu sniegto pakalpojumu nodrošināšanā.

Cena, maksājumi un piegādes izmaksas

2.1. Preču cenas https://trofeja.lv ir norādītas EUR valūtā. Visas cenas ir norādītas, ieskaitot jebkuru pievienotās vērtības vai citu nodokli. Preces tiek pārdotas par cenām, kas ir spēkā pasūtījuma izveidošanas laikā. Kopējā Piegādes cena var ietvert nodevas. Bankas nodeva var tikt piemērota atkarībā no klienta izmantotās bankas.

2.2.Papildus cenai Klientam būs jāmaksā piegādes maksa par kurjera piegādes pakalpojumiem uz norādīto adresi Rīgas un pierīgas teritorijā 5 EUR (ieskaitot PVN), ja preču kopējā cena piegādei ir 49,99 EUR vai mazāk. Piegādes maksa nav piemērojama gadījumā, ja kopējā preču cena piegādei pārsniedz 50,00 EUR.

2.3. Klients var norēķināties tikai ar maksājumu metodēm, kas norādītas https://trofeja.lv maksājumu metožu izvēlnē. Maksājums ir jāveic pirms preču saņemšanas.

2.4. Pēc pasūtījuma saņemšanas https://trofeja.lv nosūta klientam e-pastā pasūtījuma apstiprināšanu.

2.5. Preces tiek komplektētas kartona kastēs vai plastmasas maisos.

Produktu apkopošana un piegāde

3.1. Trofeja cenšas darīt visu, lai nodrošinātu, ka katrs pasūtījums tiek pilnībā izpildīts, tomēr pasūtījuma izpildīšanas brīdī dažu produktu nepieejamības dēļ Trofeja negarantē, ka visi Klienta pasūtītie produkti būs pieejami un tiks piegādāti.

3.2. Piegāde tiks veikta uz adresi, kuru norādījis Klients pasūtījuma veikšanas brīdī.

3.3. Trofeja piegādā preci tikai pasūtījuma veicējam, kurš sasniedzis vismaz 18 gadu vecumu un ir uzrādījis vecuma apliecinošu dokumentu.

3.4. Gadījumos, kad mēs piegādājam Klienta pasūtījumu Klienta norādītajā laikā, taču adresē nebūs neviena, kas varēs saņemt pasūtījumu, Klients tiks informēts un Klientam būs nepieciešams sazināties ar mums, lai vienotos par jaunu piegādes laiku. Šādos gadījumos, ja Trofeja ir jāatgriež pasūtījums, Klientam var būt pienākums maksāt papildus samaksu.

3.5. Trofeja dara visu iespējamo, lai nodrošinātu, ka Klienta pasūtījums tiek piegādāts nolīgtajā laikā, Trofeja neuzņemas nekādu atbildību par šī laika neievērošanu daļā vai pilnībā, ja šī atkāpe notikusi Klienta vai citu nenovēršamu apstākļu dēļ.

Atteikuma Tiesības un Tiesības atteikties

4.1. Klientam ir tiesības vienpusēji izmantot atteikuma tiesības 14 dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas. Atteikuma tiesības var tikt izmantotas, kā noteikts normatīvajos aktos, šajos Lietošanas noteikumos un citos attiecināmos Trofeja izdotajos nosacījumos. Klients ir atbildīgs par izmaksām, kas saistītas ar šādu pasūtījumu atgriešanu.

4.2. Trofeja ir tiesības pieprasīt, ka Klientam, atsakoties no preces tā jānogādā atpakaļ Trofeja veikalā. Klients sedz visas izmaksas, kas saistītas ar preču atgriešanu.

4.3. Atgriežot preces veikalā, tām ir jābūt bez jebkādiem bojājumiem, orģinālajā iepakojumā, neatvērtām, derīguma termiņa ietvaros. Ja klients nevar nodrošināt šīs prasības, Trofeja patur tiesības klientam neizmaksāt naudu par atgrieztajām precēm.

4.4. Ja Klients ir konstatējis pēc pasūtījuma saņemšanas, ka pasūtījumā prece ir bojāta vai/un sliktas kvalitātes, Klients vēršas pie Trofeja ar pieteikumu, kuram pievieno fotogrāfiju ar bojāto preci un Trofeja noorganizēs naudas atgriešanu uz Klienta kontu, no kuras tika veikts pirkums. Trofeja patur tiesības Klientam lūgt visu bojāto preci atgriezt veikalā.

Klientu apkalpošana

5.1. Gadījumā, ja Jums rodas kādi jautājumi par iepirkšanos –  sazinieties ar mums darba laikā 09:00-21:00 pa telefonu +371 22188298 vai e-pastu: trofeja@trofeja.lv

Nobeiguma noteikumi un strīdu risināšana

6.1. Trofeja var vienpusēji veikt izmaiņas šajos Lietošanas noteikumos.

6.2. Šie Lietošanas noteikumi sagatavoti atbilstoši un tos regulā Latvijas Republikas normatīvie akti un visi strīdi pakļauti Latvijas Republikas tiesām.

6.3. Ja Klients uzskata, ka Trofeja ir pārkāpis šos Lietošanas noteikumus vai citus attiecināmos normatīvos aktus un tas ir ietekmējis Klienta iespējas izmantot savas tiesības un nav iespējams šādu situāciju atrisināt savstarpējās pārrunās, Klients var vērsties ar iesniegumu nacionālajā patērētāju tiesību aizsardzības iestādē – Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.

Datu apstrāde un aizsardzība

7.1. Klienta personas dati tiks izmantoti, lai identificētu Klientu un saņemtu pasūtījumu, veiktu pasūtījumu un piegādi, sagatavotu grāmatvedības dokumentus, tai skaitā rēķinu, atmaksātu pārmaksāto summu un atgrieztu summu par atgrieztajiem produktiem, administrētu finansiālos pienākumus un citus pienākumus, kas izriet no šiem Lietošanas noteikumiem un distances līguma, kā arī par Trofeja piedāvāto pakalpojumu izmantošanu. Vairāk informācijas par personas datu apstrādi lūdzu meklējiet privātuma politikā.